• 2_slide-10.png
  • 3_HD_Web_Banner_Streamer_20jaar_jubileum_2020.png
  • 4_spierenvoorspierenbanner.png
  • 5_slide2016.png
  • 6_slide-6.png
  • 7_HD_Web_Banner_Streamer_20Jaar_Ani_GIF_v2.gif

De vereniging kent de volgende commissies:

  • Wedstrijdsecretariaat;
  • Technische Commissie (TC);
  • Activiteitencommissie;
  • Kledingcommissie;
  • Kantinecommissie;
  • Public Relations (PR);

Wedstrijdsecretariaat
M.T. (Marco) Odijk, Boogmuur 4, 3991 RS Houten, 030-6364112, e-mail.

 

Alle competitiewedstrijden worden vastgesteld in overleg met de bond, maar dat kan ook in overleg met andere verenigingen als het om oefenwedstrijden en toernooien gaat. Het coördineren van wedstrijden en aannemen van toernooien rekening houdend met de beschikbaarheid van het veld, is een taak van de wedstrijdsecretaris.
Overige taken van het wedstrijdsecretariaat zijn:

  • regelen van vervangende wedstrijden bij afgelastingen;
  • doorgeven van wijzigingen aan teamcoördinatoren;
  • actueel houden van het wedstrijdoverzicht;
  • sturen van de wedstrijdformulieren naar de KNBSB;
  • opgave van teams en 9-tallen aan de competitieleider;
  • zonodig vragen om dispensatie aan de KNBSB.

 

Technische Commissie (TC)
De TC staan onder begeleiding van de wedstrijdsecretaris, Marco Odijk.
De TC honkbal wordt gevormd door Eric Vaartjes en Joost van Kleef. Deze TC is bereikbaar via e-mail. Deze heeft het volgende beleid (230kB pdf).
De TC softbal wordt gevormd door Ab ten Have. Deze TC is bereikbaar via e-mail.

De taken van de TC zijn:

  • Zorgdragen voor de teamindeling;
  • Bepalen doelstellingen team;
  • Trainer/coach indeling;
  • Specialisatietrainingen;
  • Communicatie met wedstrijdcommissie;
  • Communicatie met bestuur;
  • Bijscholing trainers/coaches;
  • Coachavonden;
  • Ondersteuning trainers/coaches;
  • Het beoordelen van spelers.

 

Activiteitencommissie
Deze commissie is bereikbaar via e-mail.
Voor het aanvragen van clinics, demonstraties of andere activiteiten kunt u zich tot hen wensen.
De activiteiten die de Houten Dragons standaard verzorgen staan op de Activiteitenkalender.

 

Kledingcommissie / winkeltje
Bij Olga van der Tuuk thuis is een kleine voorraad handschoenen, slaghandschoenen, tocs voorradig. Ook kunnen leden, het bestuur en de technische commissie via de kledingcommissie bestellingen doen voor andere zaken, zie ook winkeltje of e-mail.

 

Kantine
Deze commissie (Tineke Matulessy) houdt zich bezig met de logistiek van de kantine. Wil jij meehelpen achter de bar dit seizoen, meld je dan aan via e-mail.

 

Public Relations, sponsoring en ledenwerving
Een belangrijke taak van de vereniging is het zoveel mogelijk promoten van de Houten Dragons en het honk- en softbal in het algemeen.

 

Een bescheiden opsomming van de taken van de PR-commissie:

  • promotie- en coördinatie van promotionele activiteiten in het algemeen;
  • samenstellen van persinformatie;
  • ledenwerving;
  • onderhouden en uitbreiden van het contact tussen de vereniging en de media;
  • onderhouden van het contact met (potentiële) sponsors m.b.t. reclame-uitingen en naamsvermelding;
  • bewaking en sturing huisstijl;
  • verzorging en begeleiding van (gedrukte) media.

 

Wilt u meer informatie over de HSV Houten Dragons of bent u op zoek naar een uitstekende gelegenheid om uw bedrijf optimaal te profileren, neemt u dan contact op met e-mail.

 

Met grote regelmaat wordt deze website up-to-date gehouden met de laatste wedstrijdwijzigingen, nieuwtjes en upcoming events. Daarnaast wordt er frequent een digitale nieuwsbrief verstuurd aan de leden en aansluitend geplaatst op de site.
Voor de vaste activiteiten, raapleeg de activiteitenkalender!