• 2_slide-10.png
  • 5_HD_Hemelvaartstoernooi_2024_Web_Streamer_966x123px_v1.png
  • 5_slide2016.png
  • 6_slide-6.png

met zn allen testSamen met Plezier Presteren betekent niet alleen dat we samen sporten en/of samen genieten van de elkaars wedstrijden en die van onze kinderen. Het betekent ook dat we de dingen die we moeten regelen om met elkaar te kunnen sporten samen doen. Dat doen we ook graag zoveel mogelijk met z’n allen.

Er zijn uiteenlopende mogelijkheden om je in te zetten binnen de vereniging. Er zijn mensen nodig die meer structureel taken vervullen én er zijn mensen nodig die zo af en toe even inspringen.

 

In dat verband is van ook van belang dat we een zogenaamde afkoopregeling hebben die deze insteek ondersteunt.

 

Wat zijn de mogelijkheden?!

(Dit overzicht is geactualiseerd op 6 mei 2016)

 

Bestuur
Het bestuur bestaat sinds januari 2016 uit twee leden. Marc Hollman is penningmeester en Leander van der Spek is voorzitter. De secretaristaak wordt in de praktijk door hen beiden ingevuld. Het zou leuk en goed zijn wanneer het bestuur met een derde lid wordt versterkt. We zoeken daarom een secretaris met een brede blik op de vereniging. Over de verdeling van taken binnen het bestuur kan natuurlijk worden gepraat. Tijdsinvestering: 4-6 uur per week.
Voor meer informatie: Leander van der Spek (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

 

Commissies
We hebben allerlei commissies in de vereniging die in een aantal gevallen nog wel wat versterking kunnen gebruiken.

 

Communicatiecommissie
De communicatiecommissie verzorgt zowel de interne (nieuwsbrief en facebook) als externe communicatie (website, facebook, lokale media). Daarnaast lopen er allerlei projecten die bedoeld zijn de zichtbaarheid van de vereniging op de Meerpaal te vergroten. De commissie bestaat uit vier leden maar kan nog wel een extra lid gebruiken. Tijdsinvesterking: 2-4 uur per week.
Voor meer informatie: Bart Keijl Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Veldcommissie
We willen rond de consul Henri de Ruiter graag een veldcommissie vormen. We zoeken junioren, senioren en ouders van jeugdleden die willen helpen. Tijdsinvestering: op ad hoc basis een uurtje.
Voor meer informatie: Henri De Ruiter  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Scheidsrechtersco?rdinator

We zijn heel dringend op zoek naar iemand die in samenwerking met het wedstrijdsecretariaat en de coaches de inzet van scheidsrechters wil co?rdineren. Dat vergt aan het begin van het seizoen in korte tijd veel werk. Als het eenmaal is ingeregeld wordt het veel rustiger en kan tijd worden besteed aan de begeleiding en opleiding van scheidsrechters.

Voor meer informatie: Leander van der Spek Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Technische functies
  C kernlid Beeball
De technische commissie bestaat uit alle coaches en trainers. Daarnaast zijn een aantal kernleden benoemd. We zoeken nog een kernlid dat de coaches en trainers van de Beeball teams kan
begeleiden. Tijdsinvestering: 1-2 uur per week.

Voor meer informatie: Bart Heemskerk (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of Leander van der Spek (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

 

Coach softbal pupillen
We zoeken nog een (trainer/)coach voor ons softbalpupillen team. Tijdsinvestering: wedstrijden op zaterdagen en bij voorkeur ook aanwezigheid bij trainingen op dinsdagavonden.
Voor meer informatie kun je het beste contact opnemen met Ivar Hoogenboom,  TC kernlid softbal: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 


Inspringen
Incidenteel inspringen kan ook. Er wordt van alles georganiseerd maar dat lukt alleen als voldoende mensen willen helpen. Je kunt je aanmelden voor hulp bij de volgende activiteiten:

 

 

Woensdag 11 mei: kleding passen

Voor informatie en aanmelden: Angelique van Wijk Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Woensdag 8 juni: Vriendjesdag 2016

Voor informatie en aanmelden: Tineke Matulessy Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Woensdag 8 juni: ophalen kleding bestellingen

Voor informatie en aanmelden: Angelique van Wijk Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Zondag 3 juli Vrienden en familietoernooi
Voor informatie en aanmelden: Tineke Matulessy Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Woensdag 24 augustus: Kleding passen

Voor informatie en aanmelden: Angelique van Wijk Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Zaterdag 3 september Activiteitenmarkt

Voor informatie en aanmelden: Tineke Matulessy Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 

Woensdag 21 september: ophalen kleding bestellingen

Voor informatie en aanmelden: Angelique van Wijk Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Zaterdag 29 oktober eindfeest: thema Halloween

Voor informatie en aanmelden: Tineke Matulessy Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.